17 березня 2020 року
Доброго ранку, дорогі учні!
Урок 1.
Українська мова
Прислівник як частина мови
Діти, сьогодні ви познайомитеся із новою частиною мови - прислівником. Але перше, ніж ви почнете працювати з підручником, уважно передивіться відео...
Розгорніть, будь ласка, підручники з української мови на сторінці 165. Уважно тричі прочитайте правило, що розміщене перед вправою 323.
Зверніть увагу на те, що прислівник - це незмінна частина мови. Прислівник називає ознаку дії або пояснює як, де, коли відбуваться дія, куди вона спрямована. Прислівник відповідає на питання як? де? куди? коли?
Вправа 323. 1. Уважно прочитайте речення та перепишіть їх.
Підкресліть в реченнях підмет ( _ ) і присудок ( = ).
Зверніть увагу на прислівник мелодійно у кожному реченні. Він пов'язаний з дієсловами. Діти, ви помітили, що час і особа дієслів у реченнях змінювались, а прислівник мелодійно ні.
Візьміть до уваги, що прислівники не мають закінчень, тому що вони не змінюються.
Вправа 324. Прочитайте уважно завдання 1 і 2. Комусь із дорослих вдома розкажіть про які
види транспорту йдеться у тексті. А також розкажіть про свій улюблений вид
міського транспорту.
Прочитайте уважно 3 і 4 завдання. Знайдіть прислівники і запишіть їх за
абеткою.
Вправа 325. 1. Прочитайте прислів'я та приказки. Про що в них йде мова.
2. Спишіть ці речення. Знайдіть прислівники та підкресліть їх.
4. Розберіть за будовою прислівники недовго, добре.
Діти, ви - молодці! Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені в особисте повідомлення у Вайбер.
А тепер попрацюємо з підручником. Я впевнений, що усі ви справитеся!
№ 762.
Уважно спростежте за моїм поясненням. Ми маємо два речення-завдання, тому будемо відповідати по порядку. Розгляньте перший круг:
1) перший груг поділено на шість рівних частин;
2) зафарбована частина - одна. Це 1/6 (одна шоста).
Розгляньте другий круг:
1) другий круг поділено на шість рівних частин;
2) зафарбованих частин - дві. Це 2/6 (дві шостих).
Тепер продовжіть самостійно за цією схемою. Відповідайте вголос. У вас усе вийде!
А тепер на сторінці 125 прочитай письмовий коментар до № 762:
№ 764. САМОСТІЙНО ВИКОНАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ. УСЕ ГАРАЗД! ВИ СПРАВИТЕСЯ!
№ 765.

З цим завданням ви також справитеся. Простежте уважно за моїм міркуванням: для того, щоб знайти 1/8 (одну восьму) від числа 320, потрібно 320 поділити на 8.
320 : 8 = 40
Отже, 40 - це 1/8 від числа 320.
Самостійно виконайте наступні розрахунки. Запишіть у зошит.
№ 766.
Уважно, діти, прочитайте цю задачу. Щоб розв'язати її, ми повинні піти за таким планом дій:
1) перевести тонни і центнери у кілограми та дізнатися скільки кільграмів крупів
придбав ресторан;
2) у цій дії знаходимо решту крупів;
3) у наступній дії дізнаємося скільки вийшло пакетів з крупами після розфасування решти по 4 кілограми.
Домашнє завдання: №№ 768, 769
Діти, ви - молодці! Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені в особисте повідомлення у Вайбер.
Урок 2.
Математика
Поняття "дріб". Чисельник і знаменник дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини числа
Діти, сьогодні ви продовжите знайомство з дробами. Спочатку уважно передивіться відео...
А тепер попрацюємо з підручником. Я впевнений, що усі ви справитеся!
№ 760. Запишіть в зошиті частини в порядку зростання:
Наприклад: тощо


№ 761.
Уважно спростежте за моїм поясненням. Ми маємо три речення-завдання, тому будемо відповідати по порядку. Розгляньте перший квадрат:
1) перший квадрат поділено на дві рівні частини;
2) незафабована частина - це 1/2 (одна друга);
3) зафарбована частина - одна. Це також 1/2 (одна друга).
Розгляньте другий квадрат:
1) другий квадрат поділено на три рівних частини;
2) незафабована частина - це 1/3 (одна третя);
3) зафарбованих частин дві. Це 2/3 (дві третіх).
Тепер продовжіть самостійно за цією схемою. Відповідайте вголос.
№ 761.
Уважно спростежте за моїм поясненням. Ми маємо три речення-завдання, тому будемо відповідати по порядку. Розгляньте перший квадрат:
1) перший квадрат поділено на дві рівні частини;
2) незафабована частина - це 1/2 (одна друга);
3) зафарбована частина - одна. Це також 1/2 (одна друга).
Розгляньте другий квадрат:
1) другий квадрат поділено на три рівних частини;
2) незафабована частина - це 1/3 (одна третя);
3) зафарбованих частин дві. Це 2/3 (дві третіх).
Тепер продовжіть самостійно за цією схемою. Відповідайте вголос.
№ 762.
Уважно спростежте за моїм поясненням. Ми маємо два речення-завдання, тому будемо відповідати по порядку. Розгляньте перший круг:
1) перший груг поділено на шість рівних частин;
2) зафарбована частина - одна. Це 1/6 (одна шоста).
Розгляньте другий круг:
1) другий круг поділено на шість рівних частин;
2) зафарбованих частин - дві. Це 2/6 (дві шостих).
Тепер продовжіть самостійно за цією схемою. Відповідайте вголос. У вас усе вийде!
А тепер на сторінці 125 прочитай письмовий коментар до № 762:
№ 764. САМОСТІЙНО ВИКОНАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ. УСЕ ГАРАЗД! ВИ СПРАВИТЕСЯ!
№ 765.
З цим завданням ви також справитеся. Простежте уважно за моїм міркуванням: для того, щоб знайти 1/8 (одну восьму) від числа 320, потрібно 320 поділити на 8.
320 : 8 = 40
Отже, 40 - це 1/8 від числа 320.
Самостійно виконайте наступні розрахунки. Запишіть у зошит.
№ 766.
Уважно, діти, прочитайте цю задачу. Щоб розв'язати її, ми повинні піти за таким планом дій:
1) перевести тонни і центнери у кілограми та дізнатися скільки кільграмів крупів
придбав ресторан;
2) у цій дії знаходимо решту крупів;
3) у наступній дії дізнаємося скільки вийшло пакетів з крупами після розфасування решти по 4 кілограми.
Домашнє завдання: №№ 768, 769
Діти, ви - молодці! Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені в особисте повідомлення у Вайбер.
Урок 3.
Літературне читання
Тарас Шевченко. "Вітер з гаєм розмовляє..."
1. Діти, сподіваюся, що ви навчилися виразно читати уривок з поеми "Причинна". Як повторення домашнього завдання, прослухайте цей уривок, що став народною піснею, у виконанні Олега Александрова...
Чи сподобалося вам це виконання? Чи вдалося вашому ровестику голосом відтворити картини бурхливого Дніпра?
2. Ми продовжуємо знайомитися з творчістю Тараса Шевченка. Прочитайте розповідь про творчість поета.
Для опрацювання прочитаного. Дай відповіді на запитання:
1. У яких творах Тарас Григорович висловив своє сердечне ставлення до дітей?
2. Які українські композитори писали пісні на вірші Т. Шевченка?
3. Які пісні на слова Тараса Шевченка стали воістину народними?
3. Прослухайте декламування вірша Тараса Шевченка "Вітер з гаєм розмовляє..." різними виконавцями... Розгорність підручники на сторінках 68 та 69. Слідкуйте за декламаторами...
Тепер прочитайте вірш самостійно.
З яких рядків вірша видно, що поет зобразив Вітер як живу істоту?
Як поводяться Море та Хвилі? Підтвердіть відповідь цитатами з тексту.
Яка строфа вірша вам здається найсумнішою і чому? Відповідь обгрунтуйте.
4. Прослухайте ще раз цей твір, але як пісню, яку написав сучасний український композитор Богдан Дем'яненко... Під час виконання розглянь малюнок "Гай" Тараса Шевченка...
Що ти думаєш про Тараса Шевченка, як про майстра? Чи доповнюють вірш та малюнок одне одне? Чи вдалося сучасному композитору передати почуття поета?
5. Домашнє завдання. Навчіться виразно читати поезію "Вітер з гаєм розмовляє..." Для того, щоб я зміг вас перевірити, запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та завантажте його мені у Вайбер в особистому повідомленні.
роман терлецький
ВідповістиВидалити