Доброго ранку, дорогі учні!
Урок 1.
Літературне читання
Леся Храплива "Тарас Шевченко..."
1. Діти, чи навчилися ви виразно читати уривок з вірша "Вітер з гаєм розмовляє..." Тараса Шевченка? Для повторення домашнього завдання, прослухайте відеозапис уривку поезії "Вітер з гаєм розмовляє". Його підготовлено каналом "Кіровоград" (Кіровоградська обласна державна телерадіокомпанія)...
Чи сподобалося вам це виконання? Прочитайте виразно цей вірш комусь із дорослих.
2. Ми продовжуємо знайомитися з творчістю Тараса Шевченка. Прочитайте розповідь про деякі особливі епізоди з життя видатного поета... (пілручник з літературного читання: стор. 69-70)
Для опрацювання прочитаного. Дай відповіді на запитання:
1. Коли Тараса Григоровича Шевченка було заарештовано за участь в таємній політичній організації та заслано рядовим солдатом в оренбурзькі степи?
2. Що особливе зробили мешканці півострова Мангишлак на знак поваги та пошани Кобзаря?
3. Який особливий подарунок приготував Тарас Григорович для дітей у 1861 році?
3. Сьогодні ми познайомимся із твором Лесі Храпливої "Тарас Шевченко". Прослухайте декламування вірша у виконанні учнів 7-А класу Запорізької ЗОШ № 84... Розгорність підручники на сторінках 71-73. Слідкуйте за читачами...
(ВІдео створене учнями 7-А класу ЗОШ " 84 /м.Запоріжжя/)
Тепер прочитайте вірш самостійно.
Для опрацювання прочитаного. Дай відповіді на запитання:
1. Чи можна вважати вірш Лесі Храпливої "Тарас Шевченко" біографічним? Відповідь обгрунтуйте.
2. Які події з життя Тараса Григоровича покладено в основу поезії Лесі Храпливої? Підтрердіть свої міркування цитатами з тексту поезії.
3. Прочитайте останні дві строфи вірша. Поясніть, як розумієте їх зміст.
4. Домашнє завдання. Навчіться виразно читати поезію Лесі Храпливої "Тарас Шевченко". Підготуйтеся до самостійної роботи з теми "Творчість Тараса Шевченка".
Для того, щоб я зміг вас перевірити, запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та завантажте його мені у Вайбер в особистому повідомленні.
Для того, щоб я зміг вас перевірити, запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та завантажте його мені у Вайбер в особистому повідомленні.
Урок 3.
Математика
Читання і запис дробу. Знаходження дробу від числа. Дроби які дорівнюють одиниці. Побудова відрізків. Задачі на знаходження дробу від числа
Діти, ми продовжуємо знайомство з дробами. Для ознайомленням з новим матеріалом натисність на слово "ПЕРЕЙТИ!". Тут ви зможете переглянути п'ять відео з поясненнями нової теми.
А тепер попрацюємо з підручником. Я впевнений, що усі ви справитеся!
А тепер попрацюємо з підручником. Я впевнений, що усі ви справитеся!
№ 770. Прочитайте дроби та поясніть, як їх утворено:
Наприклад: цей відрізок має сім рівних частин; виділених частин дві - це 2/7 (дві сьомих). Продовж самостійно...
№ 771. Виконайте у зошиті...
№ 771. Виконайте у зошиті...
№ 772. Прочитайте уважно умову та розв'язання задачі...
Запишіть розв'зання задачі у зошит.
№ 774. САМОСТІЙНО РОЗВ'ЯЖІТЬ ПРИКЛАДИ І ЗАПИШІТЬ У ЗОШИТІ
А тепер ми познайомимося з дробами, які дорівнюють одиниці
№ 766. Уважно прочитайте завдання та виконайте. Усі чотири частини круга зафарбуйте одним кольором...
- На скільки частин поділено круг? Круг поділено на чотири частини.
- Скільки таких частин зафарбовано? Зафарбовано чотири частини.
Накресліть ще один круг радіусом 2 см. Зафарбуйте його.
- На скільки частин поділено круг? Круг не поділено на частини.
- Скільки таких частин зафарбовано? Увесь круг зафарбований.
Накресліть ще один круг радіусом 2 см. Поділіть його на три частини. Зафарбуйте ці три частини. Самостійно дайте відповіді на запитання...
- На скільки частин поділено круг? ...
- Скільки таких частин зафарбовано? ...
Накресліть ще один круг радіусом 2 см. Поділіть його на вісім частин. Зафарбуйте ці вісім частин. Самостійно дайте відповіді на запитання...
- На скільки частин поділено круг? ...
- Скільки таких частин зафарбовано? ...
- На скільки частин поділено круг? Круг поділено на чотири частини.
- Скільки таких частин зафарбовано? Зафарбовано чотири частини.
Це 4/4 (чотири четвертих). 4/4 дорівнюють одиниці.
4/4 = 1
Накресліть ще один круг радіусом 2 см. Зафарбуйте його.
- На скільки частин поділено круг? Круг не поділено на частини.
- Скільки таких частин зафарбовано? Увесь круг зафарбований.
Це 1/1 (одна перша). 1/1 дорівнює одиниці.
1/1 = 1
- На скільки частин поділено круг? ...
- Скільки таких частин зафарбовано? ...
Це 3/3 (три третіх). 3/3 дорівнює одиниці.
3/3 = 1
- На скільки частин поділено круг? ...
- Скільки таких частин зафарбовано? ...
Це 8/8 (вісім восьмих). 8/8 дорівнює одиниці.
8/8 = 1
Домашнє завдання: №№ 786, 787
Урок 4.
Українська мова
Розвиток зв'яного мовлення.
Твір-розповідь з елементами опису "Моя матуся"
Діти, сьогодні ми будемо навчатися писати твір-розповідь з елементами опису "Моя матуся". Уважно прочитайте матеріал уроку та напишіть свій твір-роздум про свою матусю...
Конспект уроку взято з сайту:
(вчитель початкових класів вищої категорії, вчитель-методист Хмельницького НВО № 28
Глушман Валентина Дмитрівна)
Діти, ви - молодці! Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені в особисте повідомлення у Вайбер.
Урок 5.
Природознавство
Повторення та закріплення
(Україна на карті світу. Карта України.
Форми земної поверхні України і свого краю.
Корисні копалини, їх види.
Природне паливо та його запаси в Україні)
1. Для повторення знань про Україну на карті світу та карту перегляньте відео "Корисні копалини Україн" та ще раз прочитайте відомості з тем у підручнику з природознавства...
Підручник з природознавства: сторінки 101-103
Питання та завдання для закріплення:
-На якому материку розташована Україна?..
-Зі скількох областей складається Україна?..
-Яке місто є столицею України?..
-Назви адміністративний центр Львівської області...
-Сукупність форм земної поверхні - це...
-70% сучасної поверхні України займають - ...
-25% поверхні України займають -...
-5% поверхні України займають - ...
2. Для повторення знань про форми земної поверхні України і свого краю перегляньте відео "Форми земної поверхні України" та ще раз прочитайте відомості з тем у підручнику з природознавства...
(вчитель початкових класів Іванова С.Т.)
Підручник з природознавства: сторінки 103-106.
Питання та завдання для закріплення:
-Неосяжні простори, гори на яких відсутні - це...
-Назвіть основні форми поверхні суходолу...
-Рівнини поділяють на...
-Чим гори відрізняються від горбів?
-Чим ще гори відрізняються від горба?
-Що спільного мають гора і горб?
-Як найчастіше розміщені гори?
3. Для повторення знань про корисні копалини та їх види, а також про природне паливо та його запаси в Україні перегляньте відео "Корисні копалини України" та ще раз прочитайте відомості з тем у підручнику з природознавства...
(вчитель початкових класів Юсиченко О.В.)
Підручник з природознавства: сторінки 107-109 та 110-112
Питання та завдання для закріплення:
-На які групи поділяються корисні копалини...
-Які залізні руди ти знаєш? Назви їх...
-Де в Україні найбільше видобувають залізних руд?..
-Кольорові метали мають різний колір і не містять ... (?)
-Що виплавляють з бокситів?
-В якій області України знайдено поклади мідних руд?..
-Який основний недолік торфу?...
-Де на території України є найбільші запаси торфу?..-В якому регіоні України залягає найбільше кам'яного вугілля?..
-Кам'яне вугілля краще переробляти чи спалювати?..
-Що називають чорним золотом?..
-Для чого його використовують?..
-Назви основні властивості газу?..
-Чим небезпечний газ?..
Немає коментарів:
Дописати коментар