Віддалене навчання 18.03.2020

18 березня 2020 року

Доброго ранку, дорогі учні!

Урок 1. 

Літературне читання

Леся Храплива "Тарас Шевченко..."


1. Діти, чи навчилися ви виразно читати уривок з вірша "Вітер з гаєм розмовляє..." Тараса Шевченка? Для повторення домашнього завдання, прослухайте відеозапис уривку поезії "Вітер з гаєм розмовляє". Його підготовлено каналом "Кіровоград" (Кіровоградська обласна державна телерадіокомпанія)... 



Чи сподобалося вам це виконання? Прочитайте виразно цей вірш комусь із дорослих.  

2. Ми продовжуємо знайомитися з творчістю Тараса Шевченка. Прочитайте розповідь про деякі особливі епізоди з життя видатного поета... (пілручник з літературного читання: стор. 69-70)


Для опрацювання прочитаного. Дай відповіді на запитання: 
    1. Коли Тараса Григоровича Шевченка було заарештовано за участь в таємній політичній організації та заслано рядовим солдатом в оренбурзькі степи?
    2. Що особливе зробили мешканці півострова Мангишлак на знак поваги та пошани Кобзаря?
    3. Який особливий подарунок приготував Тарас Григорович для дітей у 1861 році?
    
3. Сьогодні ми познайомимся із твором Лесі Храпливої "Тарас Шевченко". Прослухайте декламування вірша у виконанні учнів 7-А класу Запорізької ЗОШ № 84... Розгорність підручники на сторінках 71-73. Слідкуйте за читачами...

(ВІдео створене учнями 7-А класу ЗОШ " 84 /м.Запоріжжя/)

Тепер прочитайте вірш  самостійно.

Для опрацювання прочитаного. Дай відповіді на запитання: 
    1. Чи можна вважати вірш Лесі Храпливої "Тарас Шевченко" біографічним? Відповідь обгрунтуйте.
    2. Які події з життя Тараса Григоровича покладено в основу поезії Лесі Храпливої? Підтрердіть свої міркування цитатами з тексту поезії.
    3. Прочитайте останні дві строфи вірша. Поясніть, як розумієте їх зміст.

4. Домашнє завдання. Навчіться виразно читати поезію Лесі Храпливої "Тарас Шевченко". Підготуйтеся до самостійної роботи з теми "Творчість Тараса Шевченка". 
Для того, щоб я зміг вас перевірити, запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та завантажте його мені у Вайбер в особистому повідомленні.







Урок 3. 

Математика

Читання і запис дробу. Знаходження дробу від числа. Дроби які дорівнюють одиниці. Побудова відрізків. Задачі на знаходження дробу від числа 

Діти, ми продовжуємо знайомство з дробами. Для ознайомленням з новим матеріалом  натисність на слово "ПЕРЕЙТИ!". Тут ви зможете переглянути п'ять відео з поясненнями нової теми.


А тепер попрацюємо з підручником. Я впевнений, що усі ви справитеся!

№ 770. Прочитайте дроби та поясніть, як їх утворено:
       

Наприклад: цей відрізок має сім рівних частин; виділених частин дві - це 2/7 (дві сьомих). Продовж самостійно...                               
               

№ 771.  Виконайте у зошиті...



   
 № 772. Прочитайте уважно умову та розв'язання задачі...



Запишіть розв'зання задачі у зошит.

№ 773. Уважно розгляньте, як знайшли 5/9 від 64 260. Розв'язок запишіть у зошит.





№ 774. САМОСТІЙНО РОЗВ'ЯЖІТЬ ПРИКЛАДИ І ЗАПИШІТЬ У ЗОШИТІ




А тепер ми познайомимося з дробами, які дорівнюють одиниці



№ 766. Уважно прочитайте завдання та виконайте. Усі чотири частини круга зафарбуйте одним кольором...
                   - На скільки частин поділено круг?            Круг поділено на чотири частини.
                   - Скільки таких частин зафарбовано?       Зафарбовано чотири частини. 


Це 4/4 (чотири четвертих). 4/4 дорівнюють одиниці.

4/4 = 1 


Накресліть ще один круг радіусом 2 см. Зафарбуйте його.

                   - На скільки частин поділено круг?            Круг не поділено на частини.
                   - Скільки таких частин зафарбовано?       Увесь круг зафарбований. 


Це 1/1 (одна перша). 1/1 дорівнює одиниці.


1/1 = 1 

Накресліть ще один круг радіусом 2 см. Поділіть його на три частини. Зафарбуйте ці три частини. Самостійно дайте відповіді на запитання...

                   - На скільки частин поділено круг?            ...
                   - Скільки таких частин зафарбовано?       ... 


Це 3/3 (три третіх). 3/3 дорівнює одиниці.


3/3 = 1 

Накресліть ще один круг радіусом 2 см. Поділіть його на вісім частин. Зафарбуйте ці вісім частин. Самостійно дайте відповіді на запитання...

                   - На скільки частин поділено круг?            ...
                   - Скільки таких частин зафарбовано?       ... 


Це 8/8 (вісім восьмих). 8/8 дорівнює одиниці.


8/8 = 1 



№ 779.  Вставте пропущений чисельник, щоб дріб дорівнював одиниці. Запишіть у зошит.



САМОСТІЙНО ВИКОНАЙТЕ НАСТУПНІ НОМЕРИ:

№ 780, 781, 782, 783





Домашнє завдання: №№ 786, 787

 



Урок 4. 

Українська мова

Розвиток зв'яного мовлення. 
Твір-розповідь з елементами опису "Моя матуся"

       Діти, сьогодні ми будемо навчатися писати твір-розповідь з елементами опису "Моя матуся". Уважно прочитайте матеріал уроку та напишіть свій твір-роздум про свою матусю...  

Конспект уроку взято з сайту: 
(вчитель початкових класів вищої категорії, вчитель-методист Хмельницького НВО № 28  
Глушман Валентина Дмитрівна)

Діти, ви - молодці! Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені в особисте повідомлення у Вайбер.







Урок 5. 

Природознавство

Повторення та закріплення 
(Україна на карті світу. Карта України.
Форми земної поверхні України і свого краю.
Корисні копалини, їх види.
Природне паливо та його запаси в Україні)

1. Для повторення знань про Україну на карті світу та карту перегляньте відео "Корисні копалини Україн" та ще раз прочитайте відомості з тем у підручнику з природознавства... 

(вчитель початкових класів Литвинюк Л.В.)

Підручник з природознавства: сторінки 101-103

Питання та завдання для закріплення:

-На якому материку розташована Україна?..
-Зі скількох областей складається Україна?..
-Яке місто є столицею України?..
-Назви адміністративний центр Львівської області...
-Сукупність форм земної поверхні - це...
-70% сучасної поверхні України займають - ...
-25% поверхні України займають -...
-5% поверхні України займають - ...

2. Для повторення знань про форми земної поверхні України і свого краю перегляньте відео "Форми земної поверхні України" та ще раз прочитайте відомості з тем у підручнику з природознавства... 

(вчитель початкових класів Іванова С.Т.)

Підручник з природознавства: сторінки 103-106.

Питання та завдання для закріплення:

-Неосяжні простори, гори на яких відсутні - це...
-Назвіть основні форми поверхні суходолу...
-Рівнини поділяють на...
-Чим гори відрізняються від горбів?
-Чим ще гори відрізняються від горба?
-Що спільного мають гора і горб?
-Як найчастіше розміщені гори?

3. Для повторення знань про корисні копалини та їх види, а також про природне паливо та його запаси в Україні перегляньте відео "Корисні копалини України" та ще раз прочитайте відомості з тем у підручнику з природознавства... 

(вчитель початкових класів Юсиченко О.В.)

Підручник з природознавства: сторінки 107-109 та 110-112

Питання та завдання для закріплення:

-На які групи поділяються корисні копалини...
-Які залізні руди ти знаєш? Назви їх...
-Де в Україні найбільше видобувають залізних руд?..
-Кольорові метали мають різний колір і не містять ... (?)
-Що виплавляють з бокситів?
-В якій області України знайдено поклади мідних руд?..
-Який основний недолік торфу?...
-Де на території України є найбільші запаси торфу?..
-В якому регіоні України залягає найбільше кам'яного вугілля?..
-Кам'яне вугілля краще переробляти чи спалювати?..
-Що називають чорним золотом?..
-Для чого його використовують?..
-Назви основні властивості газу?..
-Чим небезпечний газ?..

Діти, ви - молодці! Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені в особисте повідомлення у Вайбер.


Немає коментарів:

Дописати коментар