Доброго ранку, дорогі учні!
Урок 1.
Я у світі
Передбачай наслідки своїх вчинків
1. Діти, я радий, що ви відпочили та знову приступаєте до навчання. Тема сьогоднішнього уроку "Передбачай наслідки своїх учинків". Перегляньте, будь ласка, мульфільм. Яка його головна думка?
Отож, ви вже визначили, яка головна думка цього мультфільму. А тепер скажіть, чи можна попередити поганий вчинок? Що для цього потрібно зробити?
2. Тепер ми пропрацюємо з підручником "Я у світі". На сторінках зі 115 по 116 прочитайте оповідання "Телефонний тероризм".
Для опрацювання прочитаного. Обговоріть зі старшими поведінку Кирила і дайте відповіді на запитання, що розміщені у пілручнику після оповідання.
Складіть коротку розповідь про вигаданого героя, який дозволяв собі що завгодно.
Складіть коротку розповідь про вигаданого героя, який дозволяв собі що завгодно.
3. Якщо ви виконали попереднє завдання, то прослухайте вірш Євгена Бандуренка "Гнатове виправдання". Цей вірш ви знайдете на сторінках 117-118.
СЛІДКУЙТЕ ЗА ЧИТАННЯМ ВЧИТЕЛЯ
Прочитайте вірш самостійно.
Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання, які розміщено після поезії.
4. Домашнє завдання. Прочитайте оповідання "Телефонний тероризм" та вірш Євгена Бандуренка "Гнатове виправдання". Будьте мудрими та стриманими. Передбачайте наслідки своїх вчинків.
Для того, щоб я зміг вас перевірити, запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та завантажте його мені у Вайбер в особистому повідомленні.
Урок 2.
Українська мова
Розвиток зв'яного мовлення.
Складання твору-опису за аналогією до даного "Берізка"
Діти, попереднього разу ми навчалися складати твір-розповідь.
А сьогодні будемо навчатися складати твір-опис за аналогією до даного "Берізка". Уважно прочитайте матеріал уроку та підготуйте свій твір-опис...
А сьогодні будемо навчатися складати твір-опис за аналогією до даного "Берізка". Уважно прочитайте матеріал уроку та підготуйте свій твір-опис...
Ми з вами працюємо у віртуальних класах, тому робота у нас класна. У зошитах запишіть:
Тридцяте березня
Класна робота
Твір-опис за аналогією до даного "Берізка"
Конспект уроку взято з сайту:
(вчитель початкових класів вищої категорії, вчитель-методист Хмельницького НВО № 28
Глушман Валентина Дмитрівна)
Діти, ви - молодці! Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені в особисте повідомлення у Вайбер.
Урок 3.
Математика
Усне множення двоцифрових чисел і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв'язування рівнянь. Підготовка до розв'язування задач на пропорційне ділення. Розв'язування задач на пропорційне ділення
Ми з вами працюємо у віртуальних класах, тому робота у нас класна. У зошитах запишіть:
30 березня
Класна робота
№ 814. Виконайте у зошиті...

Наприклад: 460 - 30 * 2 = 400
№ 815. Розгляньте записи і поясніть, як знайшли добутки... (усно)
№ 815. Розгляньте записи і поясніть, як знайшли добутки... (усно)
№ 816. Виконайте запис у зошитах за зразком...
Наприклад: 13 * 50 = 13 * (5 * 10) = (13 * 5) * 10 = 65 * 10 = 650
Працюйте за таким планом:
1) знайдіть відстань, яку турист пройшов за перший день;
2) знайдіть відстань, яку турист пройшов за другий день;
3) знайдіть відстань, яку турист пройшов з два дні.
Запишіть відповідь: ...
І не забудьте про дію під сніжинкою:
4) дізнайтеся скільки кілометрів залишилося пройти туристу.
Запишіть відповідь: ...
№ 823. Уважно розгляньте, як знайшли значення добутку 24 * 300. Прочитайте усне розв'язання та вголос поясніть його виконання. Прочитайте письмове розв'язання та прокоментуйте його. Письмовий розв'язок запишіть у зошити.
№ 825. Виконайте у зошитах приклади за зразком.
Наприклад: 28 * 60 = 1680
28
* 60
-------
1680
№ 836. Діти, знайдіть частки та перевірте їх множенням за зразком...
Домашнє завдання: № № 821, 822, 829, 830.
Урок 4.
Літературне читання
Максим Рильський "Річка", "Розмова з другом", "Дощ"
Ми з вами працюємо у віртуальних класах, тому робота у нас класна. У зошитах запишіть:
Тридцяте березня
Класна робота
Максим Рильський "Річка", "Розмова з другом",
"Дощ"
1. Діти, сподіваюся, що ви знайшли час, щоб прочитати "Дивовижні пригоди у лісовій школі" Всеволода Нестайка.
А сьогодні ми почнемо знайомитися з творчістю видатного українського поета Максима Тадейовича Рильського.
Прочитайте розповідь про деякі особливі епізоди з життя поета... (пілручник з літературного читання: стор. 74)
А сьогодні ми почнемо знайомитися з творчістю видатного українського поета Максима Тадейовича Рильського.
Прочитайте розповідь про деякі особливі епізоди з життя поета... (пілручник з літературного читання: стор. 74)
Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання і завдання та запишіть їх у зошитах (!!!):
1. Запишіть дату народження Максима Тадейовича Рильського. Запишіть дату смерті поета.
2. Ким був батько Максима Риського? Ким була його мати?
3. На вашу думку, хто прищепив незгасну любов Максима Тадейовича до рідної землі?
4. Ким працював Максим Рильський?
2. Тепер познайомимося з деякими творами творчого доробку Максами Рильського. Спершу прослухайте пісню, що написав Юрій Блінніков на слова Максима Рильського. Пісню виконує Богдан Яковенко...
(Youtube канал: Ирпень-Культура)
Для опрацювання прочитаного. Дай відповіді на запитання, які розміщено після вірша.:
3. Познайомимося ще з одним твором Максима Тадейовича "Розмова з другом". Прослухайте декламування вірша у виконанні Ігора Мурашка. Розгорність підручники на сторінках 75-76. Слідкуйте за читачами...
(Youtube канал: Аудіокнига.UA)
Для опрацювання прочитаного. Виконайте завдання, дайте відповіді на запитання:
1. Визначте основну думку вірша "Розмова з другом" Максима Рильського
2. Відшукайте у тексті вірша слова, якими передано своєрідність і неповторність кожного дерева в лісі. Прочитайте їх.
3. Прочитайте звернення автора до лісу так, ніби говорите зі своїм другом.
4. Складіть три запитання до змісту поезії Максима Рильського "Розмова з другом". Питання запишіть у зошиті.
4. Залишилася для опрацювання ще одна дуже гарна поезія Максима Рильського "Дощ". Перегляньте відеозапис декламування вірша учнем однієї зі шкіл України. Зверніть увагу, щоб підсилити образність, хлопчик записав читання у дощову погоду. Слухаючи, подумайте чи вдалося учневі засобами виразності передати характер твору?
(Youtube канал Оксани Майбороди)
СЛУХАЮЧИ, СЛІДКУЙТЕ ЗА ТЕКСТОМ...
Тепер прочитайте вірш самостійно.
Для опрацювання прочитаного. Виконайте завдання, дайте відповіді на запитання:
1. Які слова використовує Максим Рильський, описуючи дощ? Прочитай.
2. У який рядках автор розказує про значення дощу? Прочитайте їх з відповідною емоційною тональністю.
Природознавство
Водойми України. Рівнинні та гірські річки. Практична робота: позначення на контурній карті водойм України.
Озера й болота. Штучні водойми. Охорона водойм.
Озера й болота. Штучні водойми. Охорона водойм.
1. Дорогі діти, сьогодні ми будемо знайомитися з водоймами України, навчимося знаходитиїх на фізичній та контурні картах України, дослідимо значення водойм для людини тощо. Пропоную уважно переглянути відеопрезентацію Чабан С. А.
Підручник з природознавства: сторінки 113-119
2. Питання та завдання для закріплення:
-Розкажи, як утворюється річка.
-Чому річкова вода прісна?
-Як називається місце, звідки бере свій початок річка?Що таке притока? Як визначити лівий та правий береги річки?
-Схематично зобрази будову річки. Підпиши її частини.
-Чим відрізняється рівнинна річка від гірської? за допомогою фізичної карти України наведи приклади рівнинної та гірської річок.
- Яка річка протікає через твій обласний центр? Назви її і познач на контурній карті.
-Що таке озеро? Наведи приклади озер України.
-Як утворюються болота?
-Розкажи про значення водойм у природі та житті людини.
-Які річки та озера України потребують охорони? Запропонуй заходи щодо їх охорони.
-Що є причиною забруднення водойм і які їх наслідки?
-Які річки та озера України потребують охорони? Запропонуй заходи щодо їх охорони.
-Що є причиною забруднення водойм і які їх наслідки?
-Як забруднення води в річках та озерах впливає на рослинний і тваринний світ?
-Які водойми є у твоєму населеному пункті? назви їх. Це штучні чи природні водойми?
3. Домашнє завдання. Підручник з природознавства для 4 класу (Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак) - прочитати теми на сторінках 113 - 119. Вміти переказувати зміст. Вміти називати види водойм. Знати назви найбільших водойм України та вміти знаходити їх на карті.
я зробив домашня ви забули про прираду
ВідповістиВидалити