15 квітня 2020 року
Доброго ранку, дорогі учні!
Замість ранкової зустрічі
Всесвітній день мистецтва
та
День гумової терки
15 квітня - Всесвітній день мистецтва
Ідея обрати дату для дня, який об’єднає діячів та поціновувачів мистецтва, вперше пролунала на XVII Генеральній асамблеї Міжнародної асоціації мистецтв і належить представнику Туреччини. Це відбулося 2012 року в мексиканському місті Гвадалахара, де ініціативу підтримали делегати від більшості країн світу.
Датою свята обрали 15 квітня, адже 1452 року цього дня народився Леонардо Да Вінчі. І хоч сам він вважав себе, перш за все, науковцем, його неоціненний внесок у мистецтво є незаперечним. До того ж, як на мене, чим мистецтво не наука?
Адже воно поєднує й використовує надбання всіх наук, від гуманітарних до точних. І що більша «площа сфери знань» митця — то глибшими стають його твори, незалежно від сфери діяльності.
Саме тому Да Вінчі є чудовим символом та уособленням широти поглядів, дослідницького духу та свободи самовираження.
Урок 1.
Літературне читання
Леонід Глібов "Ластівка й Шуліка",
"Лев та Миша"
1. Діти, дякую тим з вас, хто вже надіслав мені свої відеозаписи з виконаним домашнім завданням з літературного читання.
Ті ж вас, хто ще не здав мені на перевірку домашне виразне читання, прошу запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та надішліть його мені у Вайбер у приватному повідомленні.
2. Дорогі учні, сьогодні ми продовжуємо вивчати творчість українських байкарів, а саме - Леоніда Глібова (підручник з літературного читання: сторінки 103-106).
4. Домашнє завдання. Навчіться виразно читати байки Леоніда Глібова.
Урок 3.
Математика
Письмове множення багатоцофрових чисел на трицифрові. Складання і розв'язування задач на зустрічний рух
№ ...
Самостійна робота № 3_м
Тисни на посилання і проходь тест
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
№ 959.
№ 960.
№ 961.
137 * 239 + 247 500 = 32 743 + 247 500 = 280 243
137
239
1233
411
274
32743
№ 962.
1) 900 : 15 = 60 (км/год) - швидкість вантажного автомобіля;
2) 900 : 10 = 90 (км/год) - швидкість легкового автомобіля;
3) 90 + 60 = 150 (км/год) - швидкість зближення;
4) 900 : 150 = 6 (год)
Відповідь: автомобілі зустрілися через 6 годин після виїзду.
№ 963.
Домашнє завдання: №№ 966, 967
Урок 4.
Українська мова
Незмінюваність - основна граматична ознака прислівників
1.
2.
Наприклад: Весняне сонце починає світити ясно. Вранці сонце світитиме яксно. Вночі ліхтар світив ясно. Вночі зорі світять ясно.
3.
4.
Наприклад: Одна нога тут, а друга там (швидко)...
Домашнє завдання:
Діти, ви - молодці! Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені у приватному повідомленні у Вайбер.
Урок 5.
Природознавство
Використання і охорона природних багатств водойм
1.
Самостійна робота № 1_пр
Тисни на посилання і проходь тест (ті, хто ще проходив)
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
Самостійна робота № 2_пр
Тисни на посилання і проходь тест ще проходив)
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
2. Тема уроку присвячена ...
Пропоную вам переглянути відео.
3. Працюємо з підручником (Природознавство, 4 клас. Т. Гільберг, Т. Сак: сторінки ...).
Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання:
1.
2.
3.
4.
5.
4. Попрацюйте з картою:
5. Щоб поглибити знання з теми, ви можете додатково попрацювати у Вікіпедії:
Що нового ви дізналися?
6. Домашнє завдання: сторінки підручника (читати і переказувати зміст, знати основні поняття та терміни, уміти працювати з картою).
як справи олександир петрович нас буде трудове
ВідповістиВидалити