Віддалене навчання 15.04.2020


15 квітня 2020 року


Доброго ранку, дорогі учні!

Замість ранкової зустрічі


Всесвітній день мистецтва 

та
День гумової терки

15 квітня - Всесвітній день мистецтва

Ідея обрати дату для дня, який об’єднає діячів та поціновувачів мистецтва, вперше пролунала на XVII Генеральній асамблеї Міжнародної асоціації мистецтв і належить представнику Туреччини. Це відбулося 2012 року в мексиканському місті Гвадалахара, де ініціативу підтримали делегати від більшості країн світу.
Датою свята обрали 15 квітня, адже 1452 року цього дня народився Леонардо Да Вінчі. І хоч сам він вважав себе, перш за все, науковцем, його неоціненний внесок у мистецтво є незаперечним. До того ж, як на мене, чим мистецтво не наука?
Адже воно поєднує й використовує надбання всіх наук, від гуманітарних до точних. І що більша «площа сфери знань» митця — то глибшими стають його твори, незалежно від сфери діяльності.
Саме тому Да Вінчі є чудовим символом та уособленням широти поглядів, дослідницького духу та свободи самовираження.
Анна ГАВРИЛЮК, «День», малюнок автора

                   


День гумової терки


     Сьогодні проводять День гумової терки. Джозеф Прістлі відкрив ці корисні властивості гумки в 1770 році. Він використовував шматки гуми, імпортовані з Бразилії. Потім в 1858 році Хайман Ліпман з Філадельфії, штат Пенсільванія, запатентував олівець з гумкою на кінці.






Урок 1. 

Літературне читання

Леонід Глібов "Ластівка й Шуліка", 
"Лев та Миша"


1. Діти, дякую тим з вас, хто вже надіслав мені свої відеозаписи з виконаним домашнім завданням з літературного читання.   

          Ті ж вас, хто ще не здав мені на перевірку домашне виразне читання, прошу запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та надішліть його мені у Вайбер у приватному повідомленні.  

2. Дорогі учні, сьогодні ми продовжуємо вивчати творчість українських байкарів, а саме - Леоніда Глібова  (підручник з літературного читання: сторінки 103-106).





    
3. Ознайомлення з творами видатного байкаря...














4. Домашнє завдання. Навчіться виразно читати байки Леоніда Глібова.

Для того, щоб я зміг вас перевірити, записане на мобільний телефон відео вашого читання перешліть мені на Вайбер у приватному повідомленні.






Урок 3. 

Математика

Письмове множення багатоцофрових чисел на трицифрові. Складання і розв'язування задач на зустрічний рух



№ ... 
  Самостійна робота № 3_м

Тисни на посилання і проходь тест
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!

                               
                

№ 959.  




   
 № 960. 


Зразок   : 284
          366
        1704
      1704
      852     
    103944


№ 961.

137 * 239 + 247 500 =  32 743 + 247 500 = 280 243

     137 
     239
   1233
   411
 274      
 32743


№ 962.

1) 900 : 15 = 60 (км/год) - швидкість вантажного автомобіля;
2) 900 : 10 = 90 (км/год) - швидкість легкового автомобіля;
3) 90 + 60 = 150 (км/год) - швидкість зближення;
4) 900 : 150 = 6 (год)
Відповідь: автомобілі зустрілися через 6 годин після виїзду.


№ 963. 

Відстань між містами  540 км. З кожного міста назустріч виїхали два трактори. Через який час вони зустрілися?

№ 964. 

100 - (16 * 6 + 4) : 25 = 100 - (96 + 4) : 25 = 100 - 100 : 25 = 100 - 4 = 96

Домашнє завдання: №№ 966, 967


 




Урок 4. 

Українська мова

Незмінюваність - основна граматична ознака прислівників
       
          Діти, продовжуємо вивчати прислівники... 

1. 


2. 

Наприклад: Весняне сонце починає світити ясно. Вранці сонце світитиме яксно. Вночі ліхтар світив ясно. Вночі зорі світять ясно. 

3. 



4. 

Наприклад: Одна нога тут, а друга там (швидко)...


Домашнє завдання:




Діти, ви - молодці! Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені у приватному повідомленні у Вайбер.






Урок 5. 

Природознавство

Використання і охорона природних багатств водойм



1.                                                         
Самостійна робота № 1_пр


Тисни на посилання і проходь тест (ті, хто ще проходив)
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!





Самостійна робота № 2_пр


Тисни на посилання і проходь тест ще проходив)
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!

2. Тема уроку присвячена ... 

Пропоную вам переглянути відео.  






3. Працюємо з підручником (Природознавство, 4 клас. Т. Гільберг, Т. Сак: сторінки ...). 


Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання: 
1. 
2.  
3.  
4. 
5. 



4. Попрацюйте з картою:



5. Щоб поглибити знання з теми, ви можете додатково попрацювати у Вікіпедії:



Що нового ви дізналися?   

6. Домашнє завдання: сторінки підручника (читати і переказувати зміст, знати основні поняття та терміни, уміти працювати з картою).


1 коментар: