Доброго ранку, дорогі учні!
Замість ранкової зустрічі
Міжнародний день тайцзи і ціґун
та
Глобальний тиждень здоров'я підлітків
8 квітня - Міжнародний день тайцзи і ціґун
(Фотографія з сайту: www.dendropark.com.ua)
За традицією у квітні в різних країнах святкують Всесвітній день тайцзі та ціґун.
Тайцзіцюань — це китайське внутрішнє бойове мистецтво, один з видів ушу, популярне як оздоровча гімнастика. Оздоровча гімнастика на основі ціґун і тайцзицюань поєднує дихальні вправи і помірне фізичне навантаження, дає змогу укріпити дух і тіло, стабілізувати та покращити здоров'я.
Ціґун — стародавнє китайське мистецтво саморегуляції енергії ці. Є кілька напрямів ціґун, визначених з середини минулого століття: конфуціанства, даоський, буддійський, лікувальний, бойових мистецтв. Другого відродження зазнав, як явище, у 20-ому столітті, перейнявши з даосизму, іноді і з буддизму, деякі оздоровчі та медитативні практики. На тлі відновлення традиційної китайської культури ціґун впроваджувався в лікувально-терапевтичних цілях.
Вікіпедія про ціґун (тисни на це посилання)
Глобальний тиждень здоров'я підлітків
Нагадую, що вже четвертий рік поспіль відзначається Глобальний тиждень здоров'я підлітків. У 2020 році його проводять з 6 квітня.
Дорогі учні, продовжуйте підтримувати однолітків усього світу у прагненні дбати про своє здоров'я. У цей час карантину, коли ми всі обмежені обставинами і змушені вести малорухомий спосіб життя, практикуйте активні фізичні вправи, полюбіть ранкову гімнастику. Зі святом Вас! І... будьте здорові!
Дорогі учні, продовжуйте підтримувати однолітків усього світу у прагненні дбати про своє здоров'я. У цей час карантину, коли ми всі обмежені обставинами і змушені вести малорухомий спосіб життя, практикуйте активні фізичні вправи, полюбіть ранкову гімнастику. Зі святом Вас! І... будьте здорові!
Для своїх улюблених учнів:
(вчитель початкових класів Олександр Коберник)
С В Я Т К У Й М О Р А З О М ! ! !
Урок 1.
Літературне читання
Неля Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба"
1. Діти, дякую тим з вас, хто вже надіслав мені свої відеозаписи з виконаним домашнім завданням з літературного читання.
Ті ж вас, хто ще не здав мені на перевірку домашне виразне читання, прошу запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та надішліть його мені у Вайбер у приватному повідомленні.
2. Дорогі учні, сьогодні ми завершуємо читання п'єси Нелі Шейко-Медведєвої "Лисиця, що впала з неба" (підручник з літературного читання: сторінки 94-98).
Читання за ролями.
4. Домашнє завдання. Прочитайте ще раз дію другу п'єси Нелі Шейко-Медведєвої. Виберіть уривок і підготуйтеся до виразного читання на відео. За поданим планом скласти характеристику Вовка або Лисиці (письмово).
Урок 3.
Математика
Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями
№ ...
Самостійна робота № 1_м
Тисни на посилання і проходь тест
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
№ 928.
Складемо умову задачі:
1/10 - 78 г
1/4 - ?
План дій наступний:
1) визначте масу усього торта;
2) визначте масу 1/4 торта.
Розв'яжіть задачу.
1/4 - ?
План дій наступний:
1) визначте масу усього торта;
2) визначте масу 1/4 торта.
Розв'яжіть задачу.
№ 929.
№ 930.
№ 931.
Складемо умову задачі:
1-й день - 4 машини ←
2-й день - 7 машин - ? т, на 9 т ˃ −
План дій наступний:
1) на скільки більше машин відправили 2-го дня?
2) скільки тонн капусти було на одній машині?
3) скільки тонн капусти відправили на ярмарок 2-го дня?
Розв'яжіть задачу.
№ 932.
Складемо умову задачі:
30 ящ. печива = 25 ящ. цукерок
1 ящ. печива - ?, якщо 1 ящ. цукерок - 12 кг
План дій наступний:
1) яка маса 25 ящ. цукерок?
2) яка маса 1 ящ. печива?
Розв'яжіть задачу.
Домашнє завдання: №№ 933, 934
Урок 4.
Українська мова
Дієслово (закріплення теми)
1.
Наприклад: знайти вихід; ...
Виконати - зробити (продовжіть далі самостійно...), ...
Брати - ...
2.
Наприклад: Байдики бити (лінуватися); ...
3.
Неозн. ф. Тепер. час Мин. час Майб. час
... ... ... ...
... ... ... ...
4.
5.
Наприклад: Терапевт лікує хворого на грип. ...
Лікувати - (я) лікую, (ми) лікуємо; (ти) лікуєш, (ви) лікуєте; (він, вона, воно) лікує, (вони) лікують. ...
6.
Наприклад: Вивчають, ...
Вивчають - (ти) вивчаєш, (ви) вивчаєте.
Журавлі летять у вирій.
Діти, ви - молодці! Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені у приватному повідомленні у Вайбер.
Урок 5.
Природознавство
Азовське море
1.
Самостійна робота № 1_пр
Тисни на посилання і проходь тест
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!
2. Тема уроку присвячена Азовському морю.
Пропоную вам переглянути відео. Перші 5 хвилин присвячені Чорному морю. З п'ятої хвилини ви побачите і почуєте матеріал по Азовському морю.
3. Працюємо з підручником (Природознавство, 4 клас. Т. Гільберг, Т. Сак: сторінки 124-125).
Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання:
1. Площа Азовського моря: ...
2. Назвіть середню та найбільшу глибину Азовського моря: ...
3. Причина нижчої солоності води в Азовському морі:...
4. Розкажіть про особливість температурного режиму Азовського моря: ...
5. Розкажіть про острови та коси в Азовському морі: ...
4. Попрацюйте з картою:
5. Щоб поглибити знання з теми, ви можете додатково попрацювати у Вікіпедії:
Що нового ви дізналися?
6. Домашнє завдання: сторінки підручника 124-125 (читати і переказувати зміст, знати основні поняття та терміни, уміти працювати з картою).
добрий день
ВідповістиВидалити