Сторінки

Віддалене навчання 08.04.2020

08 квітня 2020 року

Доброго ранку, дорогі учні!

Замість ранкової зустрічі


Міжнародний день тайцзи і ціґун 

та
Глобальний тиждень здоров'я підлітків

8 квітня - Міжнародний день тайцзи і ціґун 


(Фотографія з сайту: www.dendropark.com.ua)


          За традицією у квітні в різних країнах святкують Всесвітній день тайцзі та ціґун
          Тайцзіцюань — це китайське внутрішнє бойове мистецтво, один з видів ушу, популярне як оздоровча гімнастика. Оздоровча гімнастика на основі ціґун і тайцзицюань поєднує дихальні вправи і помірне фізичне навантаження, дає змогу укріпити дух і тіло, стабілізувати та покращити здоров'я. 
          Ціґун — стародавнє китайське мистецтво саморегуляції енергії ці. Є кілька напрямів ціґун, визначених з середини минулого століття: конфуціанства, даоський, буддійський, лікувальний, бойових мистецтв. Другого відродження зазнав, як явище, у 20-ому столітті, перейнявши з даосизму, іноді і з буддизму, деякі оздоровчі та медитативні практики. На тлі відновлення традиційної китайської культури ціґун впроваджувався в лікувально-терапевтичних цілях.
Вікіпедія про ціґун (тисни на це посилання)
          
Глобальний тиждень здоров'я підлітків

     Нагадую, що вже четвертий рік поспіль відзначається Глобальний тиждень здоров'я підлітків. У 2020 році його проводять з 6 квітня.
     Дорогі учні, продовжуйте підтримувати однолітків усього світу у прагненні дбати про своє здоров'я. У цей час карантину, коли ми всі обмежені обставинами і змушені вести малорухомий спосіб життя, практикуйте активні фізичні вправи, полюбіть ранкову гімнастику.  Зі святом Вас! І... будьте здорові!


 Для своїх улюблених учнів:



(вчитель початкових класів Олександр Коберник)


С В Я Т К У Й М О   Р А З О М ! ! ! 




Урок 1. 

Літературне читання

Неля Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба"


1. Діти, дякую тим з вас, хто вже надіслав мені свої відеозаписи з виконаним домашнім завданням з літературного читання.   

          Ті ж вас, хто ще не здав мені на перевірку домашне виразне читання, прошу запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та надішліть його мені у Вайбер у приватному повідомленні.  

2. Дорогі учні, сьогодні ми завершуємо читання п'єси Нелі Шейко-Медведєвої "Лисиця, що впала з неба" (підручник з літературного читання: сторінки 94-98).

Читання за ролями.



    
3. Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання:



4. Домашнє завдання. Прочитайте ще раз дію другу п'єси Нелі Шейко-Медведєвої. Виберіть уривок і підготуйтеся до виразного читання на відео. За поданим планом скласти характеристику Вовка або Лисиці (письмово).

Для того, щоб я зміг вас перевірити, записане на мобільний телефон відео вашого читання перешліть мені на Вайбер у приватному повідомленні.






Урок 3. 

Математика

Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями



№ ... 
  Самостійна робота № 1_м

Тисни на посилання і проходь тест
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!

                               
                

№ 928.  


Складемо умову задачі:

1/10 - 78 г
1/4 - ?

План дій наступний:
1) визначте масу усього торта;
2) визначте масу 1/4 торта.

Розв'яжіть задачу.

   
 № 929. 





№ 930.




№ 931.



Складемо умову задачі:

1-й день - 4 машини                    
2-й день - 7 машин - ? т, на 9 т ˃ 

План дій наступний:
1) на скільки більше машин відправили 2-го дня?
2) скільки тонн капусти було на одній машині?
3) скільки тонн капусти відправили на ярмарок 2-го дня?

Розв'яжіть задачу.


№ 932. 


Складемо умову задачі:

30 ящ. печива = 25 ящ. цукерок
1 ящ. печива - ?, якщо 1 ящ.  цукерок - 12 кг

План дій наступний:
1) яка маса 25 ящ. цукерок?
2) яка маса 1 ящ. печива?

Розв'яжіть задачу.


Домашнє завдання: №№ 933, 934


 




Урок 4. 

Українська мова

Дієслово (закріплення теми)

       
          Діти, сьогодні ми ще один урок присвятимо для закріплення вивченого про дієслово

1. 

Наприклад: знайти вихід; ...

Виконати - зробити (продовжіть далі самостійно...), ...
Брати - ...

2. 

Наприклад: Байдики бити (лінуватися); ...

3. 

Неозн. ф.        Тепер. час       Мин. час         Майб. час
...                        ...                         ...                         ...
...                        ...                         ...                         ...

4. 

Наприклад: Головний хірург шпиталю повертався з роботи...


5. 

Наприклад: Терапевт лікує хворого на грип. ...

Лікувати - (я) лікую, (ми) лікуємо; (ти) лікуєш, (ви) лікуєте; (він, вона, воно) лікує, (вони) лікують. ...

6. 

Наприклад: Вивчають, ...

Вивчають - (ти) вивчаєш, (ви) вивчаєте.

Журавлі летять у вирій.


Діти, ви - молодці! Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені у приватному повідомленні у Вайбер.






Урок 5. 

Природознавство

Азовське море



1.                                                         
Самостійна робота № 1_пр


Тисни на посилання і проходь тест
Щоб тест було зараховано, зареєструйся: впиши повністю своє прізвище та ім'я!




2. Тема уроку присвячена Азовському морю. 

Пропоную вам переглянути відео. Перші 5 хвилин присвячені Чорному морю. З п'ятої хвилини ви побачите і почуєте матеріал по Азовському морю. 



Азовське і Чорне море 4 клас (природознавство)
(вчитель початкових класів Ключко Ю.С.)


3. Працюємо з підручником (Природознавство, 4 клас. Т. Гільберг, Т. Сак: сторінки 124-125). 


Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання: 
1. Площа Азовського моря: ...
2. Назвіть середню та найбільшу глибину Азовського моря: ... 
3. Причина нижчої солоності води в Азовському морі:... 
4. Розкажіть про особливість температурного режиму Азовського моря: ...
5. Розкажіть про острови та коси в Азовському морі: ...



4. Попрацюйте з картою:



5. Щоб поглибити знання з теми, ви можете додатково попрацювати у Вікіпедії:


Що нового ви дізналися?   

6. Домашнє завдання: сторінки підручника 124-125 (читати і переказувати зміст, знати основні поняття та терміни, уміти працювати з картою).


1 коментар: