06 квітня 2020 року
Доброго ранку, дорогі учні!
Міжнародний день спорту на благо миру та розвитку
Глобальний тиждень здоров'я підлітків
До цього дня вчені та історики не можуть прийти до однозначного висновку - де ж вперше людина вигадала спорт. Це не дивно, так як діяльність, яку сучасна наука відносить до такого поняття, як заняття спортом, була притаманна без винятку всім людям по всій землі і схоже, що в усі часи. Змагання, гра, розвага, активний відпочинок, численні інтелектуальні вправи, досягнення кращих результатів, тренування фізичних та інших навичок, ось лише невеликий перелік тих видів діяльності, які включає в себе це широке поняття. І не зважаючи на максимальне напруження зусиль і емоцій, які іноді супроводжують заняття спортом, однозначно одне - це абсолютно мирний процес. Він сприяє розвитку і є життєствердним в усіх відношеннях.
Відзначаючи ці характерні і безцінні моменти спортивної діяльності для кожної людини і для суспільства в цілому, враховуючи ряд міжнародних ініціатив, 23-го серпня 2013-го року Генеральна Асамблея ООН прийняла резолюцію № A/RES/67/296, в якій проголосила 6-е квітня Міжнародним днем спорту на благо миру та розвитку...
Спорт на благо миру та розвитку - ключове формулювання цієї міжнародної події, яке підкреслює важливість і необхідність цього виду загальнолюдської діяльності для всіх нас, для суспільства, держави, урядових та неурядових організацій. Здоровий спосіб життя, фізична і інтелектуальна активність є запорукою нашого загального процвітання і благополуччя. Зі святом Вас! (ТИСНИ ТУТ!!!)
(Youtube канал: VIMO.FITNESS - Все про фітнес)
Глобальний тиждень здоров'я підлітків
6 квітня 2020 року також проводять Глобальний тиждень здоровя підлітків. Ідея належить доктору Оффутту, Пенсільванія, США. Проводять на початку весни, у березні або квітні. Ці квітневі заходи у першій декаді місяця мають щорічний характер.
Тиждень здоров'я підлітків з групою ентузіастів-підлітків з Пенсільванії, Медичного суспільства Пенсільванії, Департаменту охорони здоров'я та Коледжу лікарів Філадельфії, було вперше відзначено у січні 2016 року. (ТИСНИ ТУТ!!!)
Для своїх улюблених учнів:
(вчитель початкових класів Олександр Коберник)
С В Я Т К У Й М О Р А З О М ! ! !
Урок 1.
Я у світі
За скоєне відповідають перед законом
1. Діти, я радий, що ви відпочили та знову приступаєте до навчання. Тема сьогоднішнього уроку "За скоєне відповідають перед законом". Перегляньте, будь ласка, мульфільм. Яка його головна думка?
Отож, ви вже визначили, яка головна думка цього мультфільму.
2. Тепер ми попрацюємо з підручником "Я у світі". На сторінці 118 прочитайте оповідання "За скоєне відповідають перед законом".
Для опрацювання прочитаного. Обговоріть зі старшими поведінку Льоні і дайте відповіді на запитання та завдання, що розміщені у пілручнику після оповідання.
Для опрацювання прочитаного. Обговоріть ситуацію, описану в оповіданні, зі старшими і дайте відповіді на запитання та завдання, що розміщені у пілручнику після оповідання.
3. Якщо ви виконали попереднє завдання, то виразно прочитайте вірш Ірини Жиленко "Про права дитини". Цей вірш ви знайдете на сторінках 120-121.
Прочитайте вірш самостійно.
Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання, які розміщено після поезії.
4. Домашнє завдання. Прочитайте оповідання на сторінках 118-122. Вірш Ірини Жиленко " Про права дитини" навчіться виразно читати.
Для того, щоб я зміг вас перевірити, запишіть на мобільний телефон відео вашого читання та завантажте його мені у Вайбер в особистому повідомленні.
Урок 2.
Українська мова
Контрольна робота № 8. Списування "Калина"
Діти, сьогодні ми маємо контрольну роботу, а саме - списування. Будьте уважні! Розкриваючи дужки, подумайте, як ви напишете, - разом або окремо, з малої чи великої літери, з однією літерою чи двома...
Шосте квітня
Контрольна робота №8
Списування
Калина
Уважно прочитайте текст. Бажаю гарної праці. У вас усе вдасться!!!
Після написання, роботу сфоторафуйте і надішліть мені на вайбер. Дякую.
Урок 3.
Математика
Контрольна робота № 6
Мета: перевірити знання та вміння учнів
за темами «Дроби. Ділення та множення на розрядні числа»; розвивати уважність,
наполегливість, самостійність; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Хід
уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
Ми з вами працюємо у віртуальних класах, тому робота у нас класна. У зошитах запишіть:
6 квітня
Контрольна робота № 6
1
варіант
1.
Запиши числа дробами. (1 бал)
Одна восьма, дві
третіх, шість десятих, три сьомих, чотири дев’ятих.
2. Запиши дроби у порядку зростання. (1 бал)
3. Знайди 3/5 від
4725 (2 бали)
4. Розв’яжи рівняння. (2 бали)
40
320 - х = 7800 70 ∙ х =
319900
5. Обчисли (4
бали).
5074 – 4902 : 6
+ 100 = 1400 - 400 ∙ 2 + 200 =
37
500 : 30 = 4070 ∙
70 =
580
: 80 = 133 : 20 =
6. Розв’яжи задачу.
(2 бали)
У
відділі зерносховища було 960 кг пшениці та 7 мішків жита, по 50 кг у кожному.
На млин відвезли третю частину пшениці й усе жито. Скільки кілограмів зерна
відвезли на млин?
6 квітня
Контрольна робота № 6
2
варіант
1. Запиши числа дробами. (1 бал)
П’ять сьомих,
чотири шостих, сім восьмих, дві дев’ятих, шість десятих.
2. Запиши дроби у порядку спадання (1 бал).
3. Знайди
3/7 від 3864. (2 бал)
4. Розв’яжи рівняння. (2 бали)
x - 37 800 = 2940 х ∙ 80 = 300800
5. Обчисли. (4 бали)
5074 – (4902 : 6
+ 100) = 1900 - 90 : 2 + 250
=
61
200 : 30=
3080 ∙ 90 =
520
: 70 =
165 : 50 =
6. Розв’яжи задачу. (2 бали)
У магазині було 280 костюмів для жінок і 450
костюмів для чоловіків. За день продали четверту частину костюмів для жінок і
третю частину костюмів для чоловіків. Яких костюмів продали більше і на
скільки?
ІІІ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
— Чи
вдалося успішно впоратися з усіма завданнями
контрольної роботи?
Домашнє завдання: № № 4, 5, 7, 8 на сторінці 146.
Урок 4.
Літературне читання
Неля Шейко-Медведєва
"Лисиця, що впала з неба"
Ми з вами працюємо у віртуальних класах, тому робота у нас класна. У зошитах запишіть:
Шосте квітня
Класна робота
Неля Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба"
1. Діти, сподіваюся, що ви знайшли час, щоб прочитати фантастичне оповідання Лесі Вороніної про Хлюся та Олянку.
Для опрацювання прочитаного. Дай відповіді на запитання, які розміщено після вірша:
1) Що означає слово "театр"?
2) Назвіть професійне свято для акторів та інших працівників сцени...
3) Що таке п'єса?...
3. Познайомимося з творчістю сучасної української драматургині Нелі Шейко-Медведєвої.
Прочитайте відомості про життя та творчість Нелі Семенівни Шейко-Медведєвої:
Не́ля Семе́нівна Шейко́-Медве́дєва (25 жовтня 1947, Борислав) — українська драматургиня, поетеса, прозаїк, театральна критикиня. Кандидат філологічних наук, членкиня Національної спілки письменників України.
Біографія
Народилася у 1947 році у м. Бориславі Львівської області. У 1965 році закінчила Бориславську середню школу №8 зі срібною медаллю, вступила на вечірнє відділення хімічного факультету Львівського політехнічного інституту. Деякий час працювала кресляркою в КБ заводу «Електрон», а далі техніком-хіміком в Інституті геології та геохімії НАН України. Після другого курсу полишила навчання в Політехніці і вступила на денне відділення філологічного факультету Львівського державного університету ім. Івана Франка.
Отримавши диплом, залишилася працювати в університеті: літературним працівником газети «За радянську науку», а далі – асистентом кафедри української літератури. У 1980 році захистила кандидатську дисертацію. У 1985 році перебралася до Києва, і рік потому стала членкинею Національної спілки письменників України.
Творчий доробок
Неля Шейко-Медведєва – авторка низки статей, присвячених проблемам і особливостям української драматургії та рецензій на вистави українських театрів, опублікованих у журналах «Українське літературознавство», «Український театр» та газетах Львівщини «Вільна Україна» та «Ленінська молодь». Авторка добірок віршів, написаних як літературною мовою, так і лемківським діалектом, оприлюднених в газетах «Літературна Україна», «Нафтовик Борислава», «Наше слово» (газета українців Польщі), журналі «Україна» й часописах «Ї» та «Київська Русь». Авторка понад 40 пʼєс для дітей та юнацтва.
- Збірник «Квітка щастя» (видавництво «Радянський письменник», 1986) включає пʼєси «Квітка щастя», «Чумацький скарб», «Як ледар щастя шукав».
- Збірник «Чари осіннього лісу» (видавництво «Молодь», 1988). П'єси: «Чарівна зернина», «Чари осіннього лісу», «Маленький робот Тім», «Домовик-чарівник»
- Збірник «Зачаклована карета» (видавництво «Веселка», 2001), відзначений літературною премією ім. Олени Пчілки за твори для дітей. До нього увійшли п'єси «Чи є у котів розум, або Як Мишка виходила заміж», «Капосники і капосниці», «Тітонька Хрюся – дресирувальниця роботів», «Каламутя – син Великого Ящера», «Каламутя і Золотий Заєць», «Учень тритозавра», «Приборкувачі вогню», «Казка про вимріяне яєчко або ж Правда про Курочку Рябу», «Соломʼяний циган», «Лисиця, що впала з неба», «Кіт у тигровій шкурі», «Хуха, Дюдя і Потороча», «Зачаклована карета», «Яви нам ангелів твоїх», «Новорічний сон або Бунт ляльок».
Більшість із названих пʼєс була поставлена в драматичних театрах і театрах ляльок Львова, Ужгорода, Мукачева, Чернігова, Чернівців, Харкова, Рівного, Луцька, Івано-Франківська, Донецька, Києва, Полтави, Житомира, Запоріжжя, а також у шкільних театрах по всій Україні.
Дві пʼєси – «Чумацький скарб» і «Лисиця, що впала з неба» – увійшли до шкільних програм з української літератури для 4 і 5 класів. «Чарівна зернина» рекомендована для позакласного читання..."
Для опрацювання прочитаного. Виконайте завдання, дайте відповіді на запитання:
1. Де народилася Неля Семенівна Шейко-Медведєва?
2. Де навчалася та працювала майбутня письменниця?
3. Чи побачили твори Нелі Шейко-Медведєвої своїх глядачів?
4. Які п'єси увійшли до навчальної програми для 4 і 5 класів. Відповіді на запитання запишіть у зошиті.
4. Працюємо з п'єсою. Виразне читання за ролями (сторінки 89-91).
Для опрацювання прочитаного. Виконайте завдання, дайте відповіді на запитання:
1. Назвіть головних героїв п'єси "Лисиця, що впала з неба".
2. Яку характеристику ви дасте Вовку? Для відповіді використовуйте цитати з п'єси.
3. Як поставилася авторка до Вовка? Чи дала вона Вовкові другий шанс?
4. Чи повірили інші персонажі Вовкові?
4. Домашнє завдання. Перегляньте в блозі відеозапис вистави за мотивами п'єси Нелі Шейко-Медведєвої "Лисиця, що впала з неба". Навчіться виразно читати уривок з п'єси "Лисиця, що впала з неба" Неля Шейко-Медведєвої.
Для того, щоб я зміг вас перевірити, запишіть на мобільний телефон відео вашого читання однієї сторінки п'єси та завантажте його мені у Вайбер в особистому повідомленні.
Урок 5.
Природознавство
Рослинний і тваринний світ Чорного моря
1. Для повторення знань про Чорне море перегляньте відео та ще раз прочитайте відомості з вивченої теми у підручнику з природознавства (стор.119-121)...
Підручник з природознавства: сторінки 119-121
2. Уважно перегляньте відео.
Тема: Рослинний і тваринний світ Чорного моря
Для опрацювання. Дайте відповіді на запитання:
1) Яка особливість Чорного моря пов'язана з глибинами понад 200 метрів?
2) Стародавні греки називали Чорне море Понтом Аксінським. Що це означає у перекладі?
3) Яка кількість видів тварин мешкає у Чорному морі?
4) Назвіть акулу, яка боїться людину?
Для опрацювання. Дайте відповіді на запитання:
1) Назвіть рибу, яка є одним з індикаторів воді?
2) Одна з найотруйніших риб Чорного моря, що є майстром маскування - ...
3) Як називається новий небезпечний морський "житель"?
4) Чого до 2050 року може бути більше ніж риби?
4) Чого до 2050 року може бути більше ніж риби?
ДЛЯ ДОДАТКОВОГО ОПРАЦЮВАННЯ
3. Працюємо з підручником (Природознавство, 4 клас. Т. Гільберг, Т. Сак: сторінки 119-121)...
Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання:
1. Назвіть види мікроскопічних водоростей:...
2. Які медузи мешкають у водах Чорного моря?
3. Назвіть найбільш розповсюджені види молюсків:...
4. Назвіть види чорномоських риб:...
5. Які представники осетрових мешкають у Чорному морі?
6. Про які незвичайні за формою риби ви дізналися?
7. Назвіть чорномоських птахів:...
Для опрацювання прочитаного. Дайте відповіді на запитання та завдання:
1. Що впливає на стан природи Чорного моря?
2. Які річки приносять найбільше забруднювалбних речовин?
3. Перелічіть заповідники, що знаходяться на узбережжі Чороного моря:...
4. Для загального підсумку...
Немає коментарів:
Дописати коментар