10 квітня 2020 року
Доброго ранку, дорогі учні!
Замість ранкової зустрічі
Міжнародний день братів і сестер,
Міжнародний день шпильки
і
Глобальний тиждень здоров'я підлітків
10 квітня - міжнародний день братів і сестер
Менший брат чи сестра – це не тільки ті, за ким потрібно ввесь час няньчитись та брати із собою, коли йдеш гуляти, а й вірні друзі та опора. Старші ж брати та сестри – це не просто ті, для кого ти складаєш кишенькові гроші, а й надійна опора та підтримка. Попри невеличкі непорозуміння брати та сестри – це найрідніші люди.
Починаючи з 10 квітня 1998 року, щорічно, відзначається Міжнародний день сестер та братів. Це свято започаткували в США, його називали «Siblings Day», а потім воно поширилося на решту країн Світу. 10 квітня стало приводом зустрітись у сімейному колі, подякувати один одному за все та злагодити гострі кути.
10 квітня - день народження англійської шпильки
Глобальний тиждень здоров'я підлітків
Нагадую, що вже четвертий рік поспіль відзначається Глобальний тиждень здоров'я підлітків. У 2020 році його проводять з 6 квітня.
Дорогі учні, продовжуйте підтримувати однолітків усього світу у прагненні дбати про своє здоров'я. У цей час карантину, коли ми всі обмежені обставинами і змушені вести малорухомий спосіб життя, практикуйте активні фізичні вправи, полюбіть ранкову гімнастику. Зі святом Вас! І... будьте здорові!
Дорогі учні, продовжуйте підтримувати однолітків усього світу у прагненні дбати про своє здоров'я. У цей час карантину, коли ми всі обмежені обставинами і змушені вести малорухомий спосіб життя, практикуйте активні фізичні вправи, полюбіть ранкову гімнастику. Зі святом Вас! І... будьте здорові!
Для своїх улюблених учнів:
(вчитель початкових класів Олександр Коберник)
С В Я Т К У Й М О Р А З О М ! ! !
Урок 1.
Літературне читаня
Урок позакласного читання
Неля Шейко-Медведєва "Чаріна зернина"
Неля Шейко-Медведєва "Чаріна зернина"
1. Аналіз виконання виконання домашнього завдання.
2. Самостійна робота...
Самостійна робота № 1_літ
Тисніть на посилання і проходьте тест
Щоб тест було зараховано, зареєструйтеся: впишіть повністю своє прізвище та ім'я!
Щоб тест було зараховано, зареєструйтеся: впишіть повністю своє прізвище та ім'я!
Десяте квітня
Класна робота
Леся Вороніна "Чарівна зернина"
3. Сьогодні у нас урок позакланого читання, на якому ми познайомимося ще з одним твором Нелі Шейко-Медведєвої "Чарівна зернина". Отож, сідайте зручніше, читайте, слухайте...
4. Робота у зошитах.
Для опрацювання прослуханого. Дайте письмові відповіді на запитання та завдання:
Для опрацювання прослуханого. Дайте письмові відповіді на запитання та завдання:
1. Назвіть головних героїв п'єси-казки "Чарівна зернина".
2. На вашу думку, яка тема цієї п'єси?
2. На вашу думку, яка тема цієї п'єси?
3. Яка головна думка твору?
4. Яке ставлення авторки до своїх героїв?
4. Яке ставлення авторки до своїх героїв?
5. Домашнє завдання. Дочитайте п'єсу "Чарівна зернина".
Приємного вам читання!!!
Урок 2.
Увімкніть відео. Разом з авторами відео зробіть фітнес-гімнастику
Урок 3.
Математика
Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями
№ ...
Самостійна робота № 2_м
Тисніть на посилання і проходьте тест
Щоб тест було зараховано, зареєструйтеся: впишіть повністю своє прізвище та ім'я!
Щоб тест було зараховано, зареєструйтеся: впишіть повністю своє прізвище та ім'я!
Якщо ви вже зробили самостійну роботу, тоді пишіть у зошитах...
10 квітня
Класна робота
№
№ 935. Виконайте у зошиті... Завдання на повторення. Якщо забули, як знайти час, - дивіться підручник на сторінці 82.
План виконання роботи:
1) дізнатися, на скільки більше пролетів другий вертоліт;
2) дізнатися, яка швидкість обох вертольотів;
3) скільки був у польоті перший вертоліт?
4) скільки був у польоті другий вертоліт?
Отже, ця задача на чотири дії... Бажаю правильної розв'язки.
№ 936. Усне виконання.
№ 937. Письмово...
№ 938. Письмово...
№ 939. Письмово...
Домашнє завдання: не задано.
Урок 4.
Образотворче мистецтво
Композиція "Мій рідний край"
Діти, сьогодні на уроці образотворчого мистецтва ви будете навчатися малювати композицію "Мій рідний край". Уважно перегляньте навчальне відео. Зауважте, яке розмаїття ідей використали ваші ровесники для того, щоб виконати завдання... Підготуйте свою композицію...
ОЗНАЙОМТЕСЬ ІЗ НАВЧАЛЬНИМ ВІДЕО
Сподіваюся, що у вас усе вдалося! Фотографі ваших робіт надішліть мені на Вайбер. Зверністься по допомогу до батьків. Вони вам допоможуть надіслати фотографію вашого малюнка.
Урок 5.
Основи здоров'я
Узагальнення
і систематизація знань учнів
№ 1. Завдання «Про які знаки йдеться?»
1) Ці
знаки в основному зображено у формі круга із червоним облямуванням.
2)
Більшість із цих знаків має форму трикутника із червоним кантом. Вони
інформують водіїв про наближення до небезпечної ділянки дороги і характер
небезпеки.
3) Ці
знаки мають здебільшого форму круга голубого кольору з білими символами.
4) Ці
знаки в основному голубого кольору у вигляді квадрата чи прямокутника. Вони
запроваджують або скасовують певний режим руху, а також інформують учасників
дорожнього руху про розташування різних об’єктів.
5) Ці
знаки встановлюють черговість проїзду перехресть або вузьких ділянок дороги.
Вони бувають різної форми.
6) Ці
знаки інформують учасників дорожнього руху про розташування об’єктів
обслуговування. Вони мають форму біло-голубих прямокутників із символами.
№ 2. Завдання «Назви знак».
Як називаються ці знаки і до якої групи вони належать.
1)
2)
3)
№ 3. Обговорення ситуації.
Марічка
їхала на велосипеді до бабусі. За містом вона побачила дорожній знак - синій
круг, а всередині - велосипед. Проїхала ще трішки - знову знак: на білому крузі
намальований велосипед, а по краю знака - червона смужка. «Які дивні знаки, -
подумала дівчинка. - Схожі, але різні».
- Що
означають ці знаки? Допоможіть Марічці.
№ 4. Що таке дорожньо-транспортна пригода?
№ 5. Які причини ДТП?
№ 6. Розкажи, як ти будеш переходити дорогу на нерегульованому перехресті?
№ 7. Чому на перехресті треба бути особливо уважними й обережними?
№ 8. Для чого потрібно дотримуватися правил дорожнього руху?
№ 9. Назви правила безпечної поведінки на вулиці.
№ 10. Що таке паніка? Чим вона небезпечна?
№ 11. Як слід поводитися, якщо ти один (одна) удома і пожежа сталася в сусідів?
№ 12. Обговори з батьками правила протипожежної безпеки.
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ І БУДЬТЕ ЗДОРОВИМИ!
Немає коментарів:
Дописати коментар